×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مجتبی شفیعی گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته ۵۰۰ میلیون ریال از منابع ملی جهت انجام عملیات مرمت اضطراری بنای مشتاقیه تامین گردیده که به زودی پس از طی تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

به گزارش ناب نیوز؛ مجتبی شفیعی در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص آخرین وضعیت مرمت بنای مشتاقیه واقع در شهر کرمان گفت: این بنا متناسب با اعتبارات ابلاغ شده به دفعات طی سال های گذشته مورد مرمت قرار گرفته است؛ اما با توجه به وسعت بنا و نیازهای مرمتی آن، همواره نیازمند رسیدگی نگهداری و مرمت است.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر نیز با پیگیری‌های صورت گرفته ۵۰۰ میلیون ریال از منابع ملی جهت انجام عملیات مرمت اضطراری تامین گردیده که به زودی پس از طی تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر این مجوز محدوده برقی برای هیئت امنای مقبره جهت مرمت بخش‌هایی از بنا صادر شده است که امیدواریم با همت اداره کل اوقاف و هیئت امنا در اسرع وقت عملیاتی شود.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: شایان ذکر است مدیریت و بهره‌برداری از این مقبره به عهده اداره کل اوقاف و هیئت امنای آن است و قاعدتاً باید بخش قابل توجهی از هزینه های آن مرمت و نگهداری این بنای تاریخی را تامین نمایند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true