×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

علیار اسکندری نسب با اشاره به اینکه انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می شود، گفت: صندوق‌های اخذ رأی مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان وجود ندارد.

به گزارش ناب نیوز؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سامانه جامع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از صبح امروز ساعت ۸ صبح فعال شده است، گفت: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها از ساعت هشت تا ۱۸:۰۰، از طریق اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه ثبت‌نام از دواطلبان به مدت هفت روز تا ۲۳ فروردین ماه انجام می شود، اظهار کرد: برای شوراهای عشایری نیز ثبت نام در همین ایام در مناطق قشلاقی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور، داوطلبان باید نسبت به اخذ گواهی عدم سوءپیشنیه اقدام کرده باشند و افرادی که موفق به دریافت گواهی نشده‌اند، طی هماهنگی صورت گرفته در این ایام نیز می‌توانند نسبت به دریافت اقدام کرده و آن را به بخشداری‌های تابعه ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ابراز کرد: صندوق‌های اخذ رأی مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان وجود ندارد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستا در سراسر استان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی را برگزار می کنند، تصریح کرد: ثبت نام نهایی توسط بخشداری و فرمانداری تایید شود؛ بنابراین داوطلبان ثبت نام را به روزها و ساعات پایانی موکول نکرده و هر چه سریع تر مشارکت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true