×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب همواره کار ساز بوده است، گفت: فرمایشات ایشان در برابر هجمه دشمنان، پس از برجام، جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان و اعمال تحریم های متعدد از سوی آمریکا بسیار نتیجه بخش بوده است.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه گفت: شرایط حساسی در کشور با توجه به دشمنی های آمریکا به وجود آمده است که می طلبد تمامی دستگاه ها، قوای سه گانه و مقامات لشکری و کشوری با اتحاد و همدلی رویه را بر اساس سیاست های نظام اتخاذ کنند.

وی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب همواره کار ساز بوده است، ابراز کرد: فرمایشات ایشان در برابر هجمه دشمنان، پس از برجام، جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان و اعمال تحریم های متعدد از سوی آمریکا بسیار نتیجه بخش بوده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت مردم در راستای اقدامات آمریکا بسیار مناسب جواب داد، عنوان کرد: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل با توجه به اینکه از موضع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیان شد نشان دهنده رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و مقاومت مردم بود.

انارکی محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته بر کاهش تعهدات هسته ای تأکید داشتند، ادامه داد: کاهش تعهدات هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس برنامه، قواعد و قراردادی است که به امضاء رسیده است و در این زمینه هیچ گونه تخلفی صورت نخواهد گرفت و ما با همین رویکرد پیش می رویم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپائیان باید به فکر باشند و در زمینه ۱۵ میلیارد دلاری که مقرر شد در برابر نفت ایران تعهد ایجاد کنند ،اقدام نمایند و چنانچه در این راستا کاری از سوی اروپایی ها انجام شود حسن نیتشان را ثابت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بودجه آینده کشور را بدون نفت در نظر گرفته است، تصریح کرد: آمریکایی ها کارشان این است که اقدامات متعددی اعم از جنگ روانی، اعمال تحریم و .. را علیه کشورمان انجام دهند و ما امیدواریم که با همدلی و اتحاد بتوانیم این دوره را بگذرانیم.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true