×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه ضمن ابراز خرسندی از همکاری رسانه های مختلف گفت: هدف تش;یل ما از شوراها ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و به منظور رسیدن به کاندیدای واحد بوده است تا بتوانیم نمایندگان انقلابی را به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان توانست در نُه حوزه انتخابیه ده کاندید را معرفی کند که شش نفر از لیست ارائه شده توسط شورای استان کرمان رأی آوردند و دو نفر دیگر در حوزه های انتخابیه بافت و شهربابک نیز جزو نیروهای انقلابی و به عنوان نفر دوم بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور با اشاره به اینکه با ایجاد وحدت در مجموع هشت نیرو در حد بسیار خوب توانستند کرسی های مجلس را کسب کنند، تصریح کرد: در سایه وحدت و همدلی است که می توانیم به آنچه که می خواهیم برسیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ده دوره از مجلس شورای اسلامی گذشته است و سال آینده وارد دوره یازدهم خواهیم شد، عنوان کرد: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز توفیقات خوبی را داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه در سایه وحدت می توانیم به نتایجی رسید که به مردم و انقلاب خدمت کنیم، اظهار کرد: هدف اصلی ما این است که با مجلس انقلابی و تصویب قوانین بسیار خوب و موثر مسائل مردم را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شکلی بهتر از انتخابات برنامه دارد تا با وفاقی خوب بین نماینده های استان ایجاد کند که بتواند رابط انعکاس مشکلات مردم باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در پاسخ به این سوال که محمد رضا پور ابراهیمی به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کرده است، گفت: ایشان نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را پذیرفته اند اما مسئله ای که بود با کسی ائتلاف نکردند.

وی با تأکید بر اینکه خط و مرزهای خاصی در مسئله وحدت وجود دارد، خاطر نشان کرد:  ما در حد و مرز دین، اسلام، معرفت اخلاقی و انسانی، وحدت داریم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true