×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امان الله علیمرادی گفت: ارزش هایی بلند همچون قیام برای خدا، اعتلای کلمه توحید و خدمت به انسان های محروم و مستضعف و جهاد و مبارزه نبوی و علوی با مستکبران، جهان‌خواران و قلندران را در این دوران احیاء کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: امام راحل هدیه بزرگ الهی به مستضعفان جهان، امت اسلامی و مردم شریف ایران در این زمان بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) نور امید به رهایی از چنگ مستکبران را در دل محرومان جهان درخشان کرد، عنوان کرد: خداوند با این مرد بزرگ به امت اسلامی زمینه های تحدید عزت را نشان داد و ملت ایران را کرامت بخشید.

وی با تأکید بر اینکه گفتار و کردار اين مرد بزرگ، جلوه ای از جلوات وجودی رسول اکرم(ص) و معصومین علیهم السلام بود، اظهار کرد: انقلابی که امام راحل رهبری کرد پرتوی از نور بعثت نبوی است.

این مقام مسئول افزود: این عالم ربانی، ارزش هایی بلند همچون قیام برای خدا، اعتلای کلمه توحید و خدمت به انسان های محروم و مستضعف و جهاد و مبارزه نبوی و علوی با مستکبران، جهان‌خواران و قلندران را در این دوران احیاء کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: امام راحل عصر جدیدی را در توجه به معنویت اسلامی و گرايش و احترام به ارزشهاي انساني و احترام به عدالت و حريت انسان و اصل احترام به آراء مردم در این دوران آغاز کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با ارتحال آن مرد بزرگ، خداوند نعمت تعیین حضرت آیت اللّه خامنه ای دامت برکاته به عنوان رهبری انقلاب و امام جامعه را کرامت فرمود؛ راه این خلف صالح در تداوم انقلاب، همان راه امام است که به نصرت الهی و همراهی ملت مومن، طی می شود و از خداوند برای ایشان تائید و نصرت روز افزون الهی را طلب می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنایت الهی ملت سربلند ایران و مردم دیار کرامت استان‌ کرمان با حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد فصل دیگری از کرامت و عزت را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true