×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه امام خمینی(ره) دکترین اصلی استکبار ستیزی بود، گفت: پیامبر اکرم(ص)  فرموده اند” آن امتی که نتواند حق خود را از ظالم بدون لکنت زبان بگیرد هرگز روی رستگاری و ترقی را نخواهد دید و در نظر خداوند قداست ندارد”.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با ااشره به مطلب فوق ادامه داد: امام خمینی مصداق اتم و اکمل این روایت بود؛ از آن جهت که در مقابل ظالم لکنت زبان نداشت و در شب های سیاه و ظلمانی بارقه امید را در دل مردم ایران کاشت و از سلاح ها، چکمه ها و تانک های زره پوش نظام آلوده و سیاه شاهنشاهی نترسید و به حقیقت، انقلاب اسلامی را رهبری کرد.

وی افزود:  همان گونه که امام راحل آن مرد انقلابی فرمود” انقلاب ایران انفجار نور بود”، می توان گفت که بخش بزرگی از این نورانیت متعلق به آن رهبر خردمند است و امت بزرگ ایران نیز به پیروی از این رهبری بزرگ در این نورانیت نقش بسزایی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار با تأکید بر اینکه سیره امام خمینی (ره) باید الگوی نسل های آینده باشد، عنوان کرد: وظیفه آن نسلی که امام خمینی (ره) را درک کردند و با اندیشه های ایشان آشنا هستند این است که تمام دریافت های خود را درباره رهبر عالیقدر به دیگران انتقال دهند تا اینکه فرزندان این مرز و بوم در هر زمان به وجود ایشان افتخار کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب که به وسیله رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، یکی از وظایف دانشمندان این است که به توضیح و تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) بپردازند و روش و منش زندگی علمی و سیاسی ایشان را برای جوانان توضیح دهند تا جوانان آن بزرگ مرد تاریخ را الگوی عملی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true