×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه پیام تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین علیه اسلام صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان سالروز میلاد مبارک بزرگ پاسدار اسلام امام حسین علیه‌السّلام است این روز بزرگ در انقلاب اسلامی هم روز پاسدار نام دارد. این روز بزرگ بر رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شریف استان کرمان و همه ملت ایران، امت اسلامی، مستضعفان عالم مبارک باد.

خداوند به عظمت مولود این روز بلایا را به ویژه بیماری ای که ملت ایران و بسیاری از کشورها درگیر آن هستند رفع بفرماید.

صلوات و رحمت خاصه حق به روح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و همه شهیدانی که در راه حسین بن علی علیه السلام بذل جان کردند به ویژه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهیدان فداکار راه سلامت .

در روز سوم شعبان کسی متولد شد که سرنوشت اسلام، به او، به قیام او، به فداکاری او، به اخلاص او بسته بود.

حسین بن علی در تاریخ بشریّت، یک حقیقتی را در مقابل چشم بشریّت گذاشت که هرگز فراموش نخواهد شد.

حسین بن علی الگوی فداکارىِ برای هدف الهی؛ فداکارىِ با دادن جان خود، جان عزیزان خود؛ اسارت اهل‌بیت، با آن فجاعت؛ تحمّل این حادثه‌ی سخت برای اسلام است، برای اینکه ظلم‌ستیزی در تاریخ بشریّت بماند.

خیلی ها در راه خدا شهید شدند، در رکاب پیغمبر، در رکاب امیرالمؤمنین، در رکاب انبیاء الهی، هیچ‌کدام با حادثه‌ کربلا قابل مقایسه نیست.

فرق است بین آن کسی که با تحسین یاران و همراهان و به امید فتح وارد میدان میشود میجنگد و شهید میشود و بین آن کسی که در یک دنیای ظلمانی، در هنگامه ای که همه‌ی بزرگان دنیای اسلام از همراهی با او سر باز میزنند بلکه او را بر این اقدام ملامت هم میکنند، امید یاری از هیچ‌کس نیست. تنهای تنها، فقط با تعداد معدودی از یاران مخلص، و با خانواده، با همسر، با خواهر، با خواهرزاده‌ها، برادرزاده‌ها، با جوانان، با فرزند شش ماهه وارد میدان میشود.

عاشورا یک منظره‌ پرشکوهی است در تاریخ که در مقابل چشم بشریّت گذاشته شده است.

از حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاة و السّلام باید درس آموخت؛ درس حسین‌بن‌علی این است که برای حقّ، برای عدل، برای اقامه‌ عدل، برای مقابله‌ی با ظلم، باید همیشه آماده بود و باید موجودی خود را به میدان آورد.

به فضل الهی ملت ایران این درس را از حسین‌بن‌ علی آموخته است. چهل سال است که قاطبه‌ ملت ایران در این راه حرکت میکند.

ملت ایران با این روحیّه وارد میدان شد، یک بنای ظلمِ را در ایران ویران و به جای آن بنای اسلامی پایه‌گذاری کرد.

ملت ایران، عاشورائی وارد میدان شد و تا امروز روز به‌ روز پیش رفته است. مردم دنیا می‌بینند ایرانِ دوران طاغوت کجا، ایرانِ جمهوری اسلامی کجا؟ در علم، در سیاست، در امنیّت، در تسلطِ بر حوادث منطقه، در تأثیرِ در حوادث جهان، در امید و اعتماد به‌ نفس در پیمودن راه عزّت و سعادت و ان‌شاءالله روز به‌ روز این ادامه خواهد داشت.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سوم شعبان ۱۴۴۱ هجری قمری

امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true