×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ علی اکبر مشرفی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان«جهش تولید» گفت: در چند سال گذشته شاهد هستیم که رهبر فرزانه انقلاب مبنای نامگذاری سال ها را بر اساس مسائل اقتصادی و تولیدی کشور قرار داده اند.

سرپرست گروه صنعتی بارز با تأکید بر اینکه این مسئله نشان می دهد که بزرگترین دغدغه ای که معظم له دارند مسائل اقتصادی با زیر بنای تولید است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که در امر تولید و اقتصاد به زانوی خود دست بگیریم و روی پای خود بیاستیم و این مسئله بسیار مهم و ارزشی برای کشور ماست.

وی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به مشکلات بسیار زیاد و علی رغم تحریم های بی سابقه، یک جانبه و سهمگین که به جمهوری اسلامی ایران وارد شده بود؛ اما توانستیم که تولیدات خود را به سرانجام برسانیم و بسیاری از واحدهای تولیدی که تولیدات آنها اقتصادی بود در سال گذشته روی پای خود ایستادند و برخی از واحدهای تولیدی نیز فعالیت خود را مجددا آغاز کردند.

مشرفی افزود: واحدهای تولیدی که در سال های گذشته به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمده بودند؛ تولیدات خود را آغاز کردند؛ اما این تولیدات کفایت کشور را نمی دهد و لازم است که با یک جهش و شروع تند میزان تولید را افزایش چشمگیر دهیم.

سرپرست گروه صنعتی بارز با تأکید بر اینکه با افزایش و جهش تولید، اقتصاد مردم نیز متحول می شود و رو به رشد خواهد رفت، تصریح کرد: اقتصاد کشورمان زمانی پویا می شود که تولید افزایش چشمگیر داشته باشد.

وی ابراز کرد: در سال ۹۸ گروه صنعتی بارز این افتخار را داشت که بالاترین رکودهای تولیدی را داشته باشد و از بیشترین ظرفیت ها در این زمینه استفاده کرده است؛ ما در شش ماهه دوم سال گذشته همواره تولید اس دی را در کارخانه خودمان انجام داده ایم و رکورد تولید ۲۷۵ تن را در کارخانه گروه بارز کرمان به ثبت رساندیم که این مسئله افتخار بزرگی است.

مشرفی اظهار کرد: در سال گذشته توانستیم موافقت سهام دار بارز مجموعه شستا را به منظور افزایش تولید و طرح توسعه لاستیک کرمان جلب کنیم و ظرفیت ۴۵ هزار تنی را بر ظرفیت ۸۵ هزار تنی موجود کارخانه افزایش دهیم.

سرپرست گروه صنعتی بارز با بیان اینکه از انتهای سال گذشته طرح توسعه را آغاز کرده ایم، عنوان کرد: امسال نیز با نامگذاری شعار سال به عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری انگیزه مضاعفی برای ما ایجاد شده است که ان شاالله بتوانیم تا پایان سال ۹۹ قسمتی از طرح توسعه را افتتاح کنیم.

وی گفت: قطعا این کار فوق العاده سختی است چرا که تولید ۴۵ هزار تن لاستیک در یک سال محقق نمی شود اما امیدواریم که با افتتاح قسمتی از طرح توسعه بر تولیدات خود بیافزاییم.

مشرفی با اشاره به اینکه در شرکت بارز سیرجان نیز طرح توسعه ای مد نظر داریم، خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جاری طرح توسعه لاستیک سیرجان و تولید استیل کرون را داشته باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true