×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ صمدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه مسائل اقتصادی امروز کشور نگران کننده است و مردم سختی را تحمل می کنند، گفت: هر دولتی که روی کار آمده، سیاست های خود را داشته است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که متأسفانه کمتر به آن توجه شده، سخنان مقام معظم رهبری به ویژه در عرصه نامگذاری های شعار سال در راستای مسائل اقتصادی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معتقدم اگر دولت و مجلس در گذشته و شرایط کنونی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب توجه کرده و داشته باشند و در زمینه سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و به مقوله تولید ملی توجه کرده بودند؛ قطعا وضعیت ما بهتر از شرایط کنونی بود.

وی با بیان اینکه تولید، عامل ریشه ای است که می تواند در زمینه های مختلف عرضه را تنظیم کند، اظهار کرد: با حمایت از تولید، قطعا عرضه و تقاضا با یکدیگر برابری خواهند داشت و عرضه می تواند پاسخگو باشد.

محمدی تأکید کرد: یکی از مشکلات ما این است که به نگاهمان به خارج است؛ اگر تولید داخل را تقویت کنیم و اجازه ندهیم که وسائل و ملزوماتی که در داخل کشور تولید می شود را وارد کنیم؛ قسمت اعظم مشکلات ما حل خواهد شد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گرانی و تحریم را از دیگر مشکلات دانست و افزود: گاهی اوقات در برخی از فضاها دچار خود تحریمی می شویم و چنانچه جهش تولید را دنبال کنیم قطعا می توانیم با تحریم ها مبارزه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر جهش تولید را ادامه ندهیم، قطعا خودمان را تحریم کرده ایم چرا که به دارایی های کشورمان توجه نمی کنیم، ابراز کرد: تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران با چین در راستای رفع تحریم ها است که این قرار داد بسیار مناسب است و برخی افراد که اطلاعاتی در این زمینه ندارند، دغدغه هایی را ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: چنانچه دولت و مجلس ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و دولت واقعیت های اقتصادی، ذخائر ارزی، بورس و دیگر مسائل را بازگو کند می توانیم هم تحریم ها را دور بزنیم و هم مردم را آرام تر کنیم.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه فرمایشات رهبر حکیم انقلاب را سرلوحه مسائل خود قرار دهیم، قطعا می توانیم تغییراتی را ایجاد و تحریم ها را بی اثر کنیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true