×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

محمد رضا فراهانی گفت: از پنجم فروردین ماه فعالیت خود را با هدف ساخت هشت خانه یتیم در چهار روستا حاجی آباد، حیدر آباد، تاج آباد و سعید آباد شهرستان رودبار جنوب آغاز کردیم.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام محمد رضا فراهانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص اهم فعالیت های گروه جهادی فدائیان عدالت در ایام نوروز ۱۴۰۰ گفت: از پنجم فروردین ماه فعالیت خود را با هدف ساخت هشت خانه یتیم در چهار روستا حاجی آباد، حیدر آباد، تاج آباد و سعید آباد شهرستان رودبار جنوب آغاز کردیم.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت با اشاره به حضور ۵۰ جهادگر در این اردوی جهادی عنوان کرد: اقدامات انجام شده در منطقه با کمک و همکاری سپاه و کمیته امداد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون توانسته ایم دیوار سه منزل مورد هدف را بالا بیاوریم و ساخت منازل دیگر نیز در شرف انجام است، همچنین ساخت سرویس بهداشتی و تکمیل مسجد روستای قاسم آباد از جمله اقدامات دیگری بود که در ایام انجام شده و گفتنی است نام مسجد به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به کشت گیاهان دارویی در ورودی شهرستان کهنوج اظهار کرد: در ۱۵ هکتار زمین با همکاری گروه جهادی شهدای حرم اقدام به کشت گیاهان دارویی همچون آویشن، رزماری، به لیمو، چای ترش و … و کاشت چند نوع درخت موز و برخی میوه های دیگر کرده ایم که در حال حاضر گیاهان دارویی رشد خوبی داشته اند.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در خصوص فعالیت خواهران در گروه جهادی فدائیان عدالت در جنوب کرمان گفت: خواهران طلبه در زمینه کارهای فرهنگی اعم از قصه گویی، احکام، سبک و معارف زندگی و بهداشتی فعالیت می کردند.

وی در پایان به برگزاری جشن ازدواج آسان در نیمه شعبان برای ۲۰ زوج جوان در رودبار جنوب اشاره داشت و خاطر نشان کرد: این کار با همکاری چند گروه جهادی انجام شد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true