×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه گفت: شاهد ارتقا جایگاه جریان مقاومت و اقتدار جریان های انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و گروه های فلسطینی هستیم که چند گروه از آنها با جریان مقاومت هماهنگ هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا اقتدار خود را در منطقه از دست داده است و نمی تواند مانند قبل حکم فرمایی مطلق داشته باشد، تصریح کرد: آمریکا در منطقه ایادی خود را مانند رژیم صهیونیستی و آل سعود دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا علی رغم داشتن عوامل در منطقه، جایگاه قبلی را ندارد که هر تصمیمی را که گرفت بتواند آن را اجرا کند، ابراز کرد: جریان مقاومت سد محکمی در مقابل خواست و حضور آمریکا در منطقه است و توطئه های زیادی می شود که این جریان شکست بخورد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا برای شکست جریان مقاومت هر اقدامی انجام می دهد، عنوان کرد: در این زمینه آمریکایی ها در عراق برخی از پایگاه ها حشدالشعبی را مورد حمله موشکی و پهبادی قرار دادند و در یمن عملیات زیادی توسط رژیم صهیونیستی و آل سعود صورت گرفته است.

زاهدی افزود: یکی دیگر از اقدامات اتخاذ شده از سوی آمریکایی ها علیه جریان حزب الله لبنان است چرا که این جریان اساسی ترین جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی در منطقه است؛ بنابراین زدن حزب الله که در نزدیکی رژیم صهیونیستی قرار دارد، پیروزی برای آمریکایی ها محسوب می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمریکایی ها برای زدن حزب الله از هر راه غیر ممکنی اقدام می کنند که یکی از این اقدامات تحریک دولت آلمان در موضوع تروریست خواندن جریان حزب الله لبنان و مصوبه ای که در این زمینه اعلام کرده اند، است.

وی اظهار کرد: دولت آلمان به ظاهر عقب نشینی داشت؛ اما مصوبه ابتدایی آلمان، تروریست خواندن حزب الله لبنان بوده است که دیگر کشورها نیز مطمئنا هم سو با آمریکا چنین اقداماتی را انجام خواهند داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا تصریح کرد: در آمریکا عدم توانایی دولت ترامپ به منظور مقابله با این بیماری مشاهده می شود که این مسئله نشان دهنده تضعیف موقعیت ترامپ است که امیدواریم در دوره بعدی ریاست جمهوری آمریکا رأی نیاورد که طبیعتا در منطقه اثر خواهد داشت.

زاهدی با تأکید بر اینکه تفاوت زیادی بین دولت های مختلف آمریکا نیست چرا که پشت صحنه آنها رژیم صهیونیستی قرار دارد، ابراز کرد: ترامپ جنگ طلب است و او برای زدن جریان مقاومت در منطقه هر اقدامی را انجام می دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دموکرات ها با احتیاط بیشتری اقدام می کنند که دولت ترامپ در انتخابات آتی سرنگون شود، خاطر نشان کرد: ما باید سیاست های حمایت از جریان مقاومت را در منطقه جدای از آنکه چه حکومتی در آمریکا سرکار است، با قوت ادامه دهیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true