×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

سید قوام رضا میرحسینی گفت:  دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

به گزارش ناب نیوز؛ سید قوام رضا میرحسینی به فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز گذشته و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

میرحسینی گفت: ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام و فرآیند توزیع کتاب‌های درسی نیز از ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد، امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم و پرداخت‌ها نیز به‌ صورت اینترنتی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته داده است، می‌توانند از ۱۲ تیرماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true