×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

مسعود رفیعی گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.

به گزارش ناب نیوز؛ مسعود رفیعی گفت: ماموریت حقوقدانان بسیجی برگرفته از راه امام حسین (ع) است زیرا آن امام همام در راه اعتلای عدالت و مبارزه با فساد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جان، مال و اولاد و عزیزترین افراد خویش گذشت.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان از بسیج حقوقدانان به عنوان یکی از بهترین قشرهای بسیج یاد کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش اقدامات انجام شده از سوی اقشار بسیج در سال گذشته ابراز رضایت مندی کرده اند و فرموده اند این ماموریت خیلی مهم است و باید ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: اقشار بسیج در کمک به مردم خصوصا در محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، کارهای عمرانی و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیج اقدامات مهمی را انجام داده اند و بزرگترین افتخار آنها این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این اقدامات ابراز رضایت کرده اند.

رفیعی بیان کرد: بسیج حقوقدانان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطر نشان کرد: از مهم ترین ماموریت بسیج حقوقدانان استان کرمان در سال جدید، تداوم طرح هر مسجد یک حقوقدان، کمک های مومنامه، سازماندهی رده های غیر فعال، تشکیل شورای کانون ها و تکمیل کردن شورای بسیج حقوقدانان است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true