×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین  محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبر گان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، تمام ملت های ستمدیده و ملت عزیز ایران و به ویژه مردم با وفای کرمان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

اگر چه با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرداری دیگر از میان ما رفت؛  اما ثمره خون او پرورش قهرمانانی خواهد بود که بذر افکار نورانی سردار سلیمانی در تمام سلول های افکار آنان روئیده است و ملت عزیز ایران به پیروی از معصومین علیه السلام آموخته است که به قهرمانان و شهدای خود احترام ویژه ای قائل باشند.

 در انتظار روزی هستیم که از ظلم و ستم خبری نباشد و آن روز موعود خواهد آمد و حضرت بقیه الله الأعظم (عجل الله تعالی و فرجه) پرچم پر افتخار خود را بر فراز کاخ های ظلم و ستم برافراشته خواهند کرد.

خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط پلیدترین انسان ها بر این عالم روی زمین ریخت و این افتخار بزرگ برای این شهید سعید است که شهید سعید باشد؛ اما نتیجه قطعی این شهادت دور شدن آمریکا جنایت کار از تمام سرزمین های اسلامی است؛  زیرا تمام مسلمانان آزادی خواه تحت تأثیر این واقعه ،نفرت مضاعفی به آمریکا،  اسرائیل و تمام جنایتکاران جهان پیدا خواهند کرد.

محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری
سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true