×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حسین جلالی با اشاره به اینکه به منظور مهار کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیمات و احکام قوی تری را مطرح کند،گفت: ضعف ما زیر ساخت ها است و چنانچه دولت الکترونیک را به طور کامل داشتیم، امروز نیاز نبود که به منظور انجام کارها از منازل خارج شویم.

حجت السلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با ناب نیوز؛ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش انتشار ویروس کرونا تمامی مسئولان، مردم و ارگان ها باید تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند، گفت: متأسفانه در کشور در خصوص مبارزه با کرونا شاهد چند صدایی هستیم.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت که خود در این ستاد عضو دارد؛ اما تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را قبول ندارد و زمانی که دولت تصمیمات و مصوبات ستاد را قبول نداشته باشد، آنها را اجرا نمی کند و در نتیجه نمی توان این بیماری را مهار کرد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان مثال ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می گیرد ارگان هایی که با افزایش ارباب رجوع مواجه هستند، تعطیل باشند، بازار تعطیل باشد، بانک ها دور کاری انجام دهند؛ اما دولت قبول نمی کند.

وی با تأکید بر اینکه باید تصمیم قاطعی در خصوص ده روز قرنطینه کامل اجرا شود که لازمه این کار عدم مسافرت و خونه نشینی است، عنوان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو از دولت خواستاریم همکاری کند و ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز حکم دهد تا همگان در منازل بماند تا بتوانیم ظرف ده روز قرنطینه کامل داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه فرماندهی قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا باید قوت بیشتری پبدا کند و ما نیز باید تابع این قرارگاه باشیم، اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری تصمیمات را می پذیرند، چرا دولت نپذیرد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه به منظور مهار کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیمات و احکام قوی تری را مطرح کند، خاطر نشان کرد: ضعف ما زیر ساخت ها است و چنانچه دولت الکترونیک را به طور کامل داشتیم، امروز نیاز نبود که به منظور انجام کارها از منازل خارج شویم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true