×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حسن علیدادی سلیمانی گفت: بخش هایی از استان دچار محرومیت است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ اینکه در فضای مجازی به خوبی آموزش داده می شود و این مسیر را ادامه داده اید؛ اما جنوب و شرق استان باید بیشتر تحت پوشش قرار گرفته شود.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با محسن حاجی میرزایی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما به استانی سفر کرده اید که متعلق به شخصیت های برجسته ای همچون شهید جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم حضور شما در استان منشأ خیرات و برکات برای جامعه فرهنگی و استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش از سه جنبه بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: مسئله اول این است که وزارت آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه است که به صورت مستقیم یک ششم جمعیت و به صورت غیر مستقیم نیمی از جمعیت کشور با وزارت آموزش و پرورش در ارتباط هستند؛ چرا که این وزارتخانه بحث تربیت را به عهده دارد و پشتوانه دانشگاه ها و مسائل اجرایی است.

وی بیان کرد: مسئله دوم که بسیار ارزشمند است این است که وزارت آموزش و پرورش مهمترین وازرتخانه است؛ چرا که تمامی نیروهایی که باید وارد دانشگاه شوند و مسئولیت های اجرایی را به عهده بگیرند؛ باید آموزش و پرورش را پشت سر بگذارند  و بعد وراد بازار کار و خدمت شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی مفید بودن وزارت آموزش و پرورش را سومین مسئله حائز اهمیت این وزارتخانه دانست و اظهار کرد: این وزارتخانه بهترین و ناب ترین سرمایه گذاری را انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در دوران تحصیل بچه ها است که مشخص می شود چه مسیر و رتبه علمی را در کشور احراز می کنند؛ بنابراین اگر بگوییم تمام ظرفیت کشور از وزارت آموزش و پرورش است بیراه نگفته ایم.

وی با تأکید بر اینکه کرمان استانی پهناور است که از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه آن تحت مدیریت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: بخش هایی از استان دچار محرومیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: از شما خواسته هایی را داریم؛ اینکه در فضای مجازی به خوبی آموزش داده می شود و این مسیر را ادامه داده اید؛ اما جنوب و شرق استان باید بیشتر تحت پوشش قرار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به فعالیت های مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و تقدیر از وی خاطر نشان کرد: برخی از عزیزانی که در نهضت سواد آموزی کار می کنند، هنوز تعیین و تکلیف نشده اند که امیدواریم این مشکل با حضور شما در استان حل شود.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true