×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محسن حاجی میرزایی گفت: ما بر این باور هستیم که سربازان پیشرفت کشور معلمان هستند و بنابراین باید تصویر آینده کشور در مدارس امروز شکل گیرد؛ بنابراین هرچه این تصویر مبتنی بر آرمان های انقلاب باشد، آینده انقلاب بهتر و روشن تر خواهد بود.

به گزارش راه آرمان؛ محسن حاجی میرزایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن عرض تسلیت فرار رسیدن ایام اربعین سیدالشهدا علیه السلام گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی مناسبات ما دچار مشکل شد و از جمله نظام آموزشی که در نیمه دوم سال گذشته همه غافلگیر شدند و خدمات آموزشی به روش غیر حضوری در دسترس دانش آموزان قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال را در شرایطی شروع کردیم که ارزیابی های داخل و بین المللی بر این است که دور بودن دانش آموز از مدرسه مخاطرات جدی را به همراه خواهد داشت؛ چرا که مدرسه تنها برای آموزش نیست و دانش آموز در مدرسه پرورش می یابد و روابط اجتماعی او شکل می گیرد.

وی افزود: در تمام دنیا ترجیح بر این است که تا جایی که امکان دارد مدارس به صورت حضوری فعال باشند و وزارت بهداشت نیز اعلام کرد با رعایت پروتکل ها می توان مدارس را فعال کرد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از یازده و نیم میلیون دانش آموز در شبکه شاد عضویت دارند، عنوان کرد: برای افرادی که دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند ندارند، اموزش تلویزیونی پیش بینی شده است و در روز بیش از ۲۰ساعت در شبکه های مختلف آموزش داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای افرادی که دسترسی به تلویزیون ندارند، بسته های آموزشی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که کار آموزشی امسال بدون کاستی انجام شود و با ارتباط گسترده در مناطق و مدارس در تلاش هستیم که آموزش خوب ارائه شود.

وی ابراز کرد: وزارت آموزش و پرورش از جمله مجموعه هاییاست که مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده و تأکید معظم له بر اجرای سند تحول بنیادین است که این سند مبتنی بر آموزه های تعلیم و تربیت اسلامی، تجربیات سال های گذشته آموزش و پرورش کشور و بهره گیری از تجربیات بین المللی است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: با تأکید رهبر فرزانه انقلاب فعالیت ها با شتاب، دقت و هدف گذاری بیشتر و دقیق تر دنبال می شود و تأکید رهبر حکیم انقلاب بر این است که است که برنامه های زمان بندی شده عملیاتی برای رسیدن به اهداف در دستور کار قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۲۵ مورد را در این زمینه مشخص کرده ایم تا نتایج قابل مشاهده داشته باشیم، خاطر نشان کرد: ما بر این باور هستیم که سربازان پیشرفت کشور معلمان هستند و بنابراین باید تصویر آینده کشور در مدارس امروز شکل گیرد؛ بنابراین هرچه این تصویر مبتنی بر آرمان های انقلاب باشد، آینده انقلاب روشن تر و بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true