×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ عفت شریعتی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه انقلاب فرهنگی در ابعاد مختلف خود را نشان می دهد و ما نباید نسبت به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشیم، گفت: در جامعه، خانواده نقش مهمی را در زمینه های مختلف ایفا می کند؛ بنابراین توجه به کیان و بنیان های خانواده از مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار داد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به تقویت بنیان خانواده باید مد نظر قوای سه گانه باشد، ابراز کرد: در شرایط فعلی که با بحران های مختلف مواجه هستیم؛ متأسفانه در راستای تقویت، موانع فرهنگی کارهای لازم صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در کشور نهادهای مختلفی اعم از شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه و دانشگاه ها فعالیت می کنند که این دستگاه ها برنامه ساز و زمینه ساز تقویت بنیان های فرهنگی در خانواده و اجتماع هستند.

شریعتی اظهار کرد: انتظار داریم که رسانه ملی در راستای مسائل فرهنگی و تقویت بنیان خانواده، گفتگو محور باشند و کارشناسان و نخبگان در این عرصه تلاش لازم را داشته باشند و نظرات خود را ارائه کنند و بحران ها را مد نظر قرار دهند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از جمله مسائلی که جامعه ما را دچار بحران کرده، نقصان جایگاه اقتصادی در خانواده ها است و چنانچه بنیان های اقتصادی تقویت شود تبعا جلوی بسیاری از بحران های گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت بنیان های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید عزم ملی اتخاذ شود، تصریح کرد: این مسائل باید مد نظر قوای سه گانه قرار گیرد؛ مجلس شورای اسلامی از منظر قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین، قوه مجریه و دولته به لحاظ اجرا کردن امور و قوه قضائیه باید حق و عدالت را تقویت کند و همه این موارد سبب کمرنگ شدن بحران ها خواهد شد.

شریعتی با اشاره به اینکه چنانچه در جامعه پدری فرزند خود را و یا مادری فرزند خود را به قتل می رساند باید به ریشه های این مسئله نگاه کنیم که چه عواملی موجب شده است که چنین اتفاقاتی رخ دهد، گفت: معتقدم تشریک مساعی سه قوه با یکدیگر و عزم ملی حوزه های علمیه سراسر کشور از منظر تعلیم و ارائه طریق در ابعاد مختلف بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب باید عزم ملی داشته باشیم و بحران ها را شناسایی کنیم و با شناسایی بحران های مختلف خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و … راه حل مسائل ارائه شود و از پرداختن به حواشی و سطحی نگری باید خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی مردم چشمگیر است و معتقدم به منظور جلوگیری از بحران ها باید به تقویت مبانی معنوی، فرهنگی و معرفتی بپردازیم، خاطر نشان کرد: قوای سه گانه باید زمان بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای اجرای امور داشته باشند تا ابزار و عواملی که موجب ایجاد بحران ها می شوند، شناسایی شوند و چنانچه در این زمینه برنامه ریزی کلان شود به راه حل مطلوب خواهیم رسید.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true