×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

چهار قهرمان کرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرده اند و با گذشت هشت روز از این رقابت ها سعید افروز در مسابقات در پرتاب نیزه موفق به شکستن رکورد جهان شد و همچنین منصور پور میرزایی در رقابت های وزنه برداری مدال نقره این رقابت را از آن خود کرد.

به گزارش ناب نیوز؛ بازی های پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از دوم شهریور ماه آغاز شده است و امروز هشتمین روز خود را سپری می کند. از جمع ۶۳ ورزشکاری که به رقابت های پارالمپیک توکیو اعزام شده اند، زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز و منصور پورمیرزایی از جمله ورزشکاران کرمانی حاضر در این دوره از رقابت ها بوده اند.

سعید افروز ورزشکار جیرفتی است که در ورزش دو و میدانی رشته پرتاب نیزه فعالیت می کند و در هشتمین روز از مسابقات در پرتاب نیزه کلاس F34 رقابتش را با ۹ پرتابگر از چین ، فرانسه، مراکش، کلمبیا (، پاپوآ گینه نو، تونس و عراق انجام داد و با عملکردی فوق‌العاده صاحب مدال طلا شد. گفتنی است افروز در پرتاب‌های اول تا چهارم به ترتیب رکوردهای ۳۹٫۴۸ متر، ۳۹٫۴۰ متر، ۴۰٫۰۵ متر و ۳۹٫۶۷ متر را به ثبت رساند و از انجام پرتاب‌های پنجم و ششم نیز انصراف داد.

این ورزشکار جیرفتی  با بهترین رکورد خود یعنی ۴۰٫۰۵ متر ضمن شکست رکورد جهان و پارالمپیک، به مقام قهرمانی دست یافت و هشتمین طلایی کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نام گرفت.

دو روز قبل نیز منصور پورمیرزایی از دیگر ورزشکاران کرمانی و اهل رفسنجان، ملی پوش سنگین وزن تیم وزنه برداری در رقابت های دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ شد.گفتنی است در این رقابت ورزشکارانی از کشورهای عراق، مصر، کلمبیا، چین، کره جنوبی، آذربایجان، یونان و اردن حضور داشتند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true