×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی زینی وند با تأکید بر اینکه اوج محصول دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید سلیمانی و سبک و مکتب آن شهید است، گفت: اگر کرمان در خصوص دفاع مقدس تولید محتوا و نقش آفرینی نکند؛ هم در حق دفاع مقدس و هم در حق قهرمانانش اجحاف کرده است.

به گزارش ناب نیوز؛ علی زینی وند عصر امروز در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان گفت:  تولید محتوا مناسب در استانی که خود از پایه های اصلی در دفاع مقدس بوده و لشکر ۴۱ ثارالله آن آوازه دارد و بعد از آن دوران نیز از استان هایی است که در حوزه های مختلف دفاع مقدس کارهای خوبی انجام داده، مورد اهمیت است.
استاندار کرمان با تأکید بر اینکه اوج محصول دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید سلیمانی و سبک و مکتب آن شهید است، ابراز کرد: اگر کرمان در خصوص دفاع مقدس تولید محتوا و نقش آفرینی نکند؛ هم در حق دفاع مقدس و هم در حق قهرمانانش اجحاف کرده؛ بنابراین دستگاه های دولتی استان باید نقش خاص خود را در این زمینه ایفا کنند و اگر نکنند بی مسئولیتی است.
وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریوز آغاز می شود قطعاً بر کرونا غلبه پیدا نکرده ایم؛ بنابراین یک برنامه فراگیر محوری در استان که کم رمق هم نباشد همراه با تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تدارک دیده شود و به صورت یک گردهمایی هزارنفری از طریق ویدیوکنفرانس باشد.
زینی وند تصریح کرد: با تکرار روایتگری ساده گذشته نمی توان نسل کنجکاو و فعال که بیشترین اطلاعات را از فضای مجازی می گیرد با دفاع مقدس آشنا کرد؛ بنابراین تولید گفتمان جدید ضروری است.
استاندار کرمان ادامه داد: روایتگری ما هنوز برای همان نسل است؛ در حالی که باید برای نسل جوان گفت و روایت ما ناظر بر دفاع مقدس و کم کردن اثر تخریبی باشد که دفاع مقدس را از آسیب های نظام معرفی می کند.
وی بیان کرد: در شرایطی که سن دسترسی به اطلاعات متراکم دنیا بسیار پایین آمده و هیچ مانعی برای ورود اطلاعات به تار و پود هویت بچه های ما وجود ندارد، در برابر این سیل بنیان کن نمی شود سد خاکی چند سانتی متری ایجاد کرد؛ بلکه باید سد مستحکم داشته باشیم.
زینی وند تأکید کرد: باید تولید محتوایی که خود دفاع از دفاع مقدس و قهرمانان ملی باشد مد نظر قرار گیرد؛ بنابراین زمانی این نسل مزار شهید و شهید گمنام را در آغوش گرفت ما موفق هستیم؛ البته این به معنای نادیده گرفتن آثار و کارهای انجام شده نیست بلکه کافی نیست و باید فضای مجازی را که تأثیرگذارترین فضا و در آینده، حقیقی ترین فضا خواهد بود را در دست گرفت و با اعتقاد جذب کرد.
 انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true