×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمدرضا کمساری گفت: در جلسه بعدی علنی شورا که دوشنبه هفته آینده برگزار می شود با جمع بندی هایی که صورت خواهد گرفت، تحقیقاتی که انجام شده است و با توجه به نظرات اعضای شورا، شهردار معرفی خواهد شد.

به گزارش ناب نیوز؛ محمدرضا کمساری در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار کرمان گفت: در فرایند انتخاب شهردار همان گونه که قبلا اطلاع رسانی کردیم بیش از ۱۲۰ گزینه معرفی و این اسامی در جلسه شورا مطرح شدند.

سخنگوی شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه در بخش نامه هئیت دولت در سال ۹۷ چند آیتم برای انتخاب شهرداران متناسب با جمعیت و جغرافیای شهر آمده است، عنوان کرد: شهر کرمان ذیل شهرهایی قرار می گیرد که جمعیت آن بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نفر است و در این زمینه فردی که به عنوان شهردار انتخاب می شود باید دارای نُه سال مدیریت میدانی و مدرک تحصیلی مرتبط با حیطه شهرداری باشد.

وی بیان کرد: با شرایط عنوان شده برخی از افراد در مرحله اول متأسفانه حذف شدند و طی چند مرحله بررسی، تعداد این افراد به هفت نفر رسید و از این تعداد با دو نفر تماس گرفته شد که آنها عنوان کردند که پیشنهادات و مذاکراتی را قبلا انجام داده اند و نمی توانند برای حضور در این سِمت، حضور داشته باشند.

کمساری افزود: مصاحبه با پنج نفر دیگر آقایان امینی اصفهانی، شعرباف، پور اسماعیلی، قاری قرآن و سالاری انجام و این فرایند به صورت زنده از صفحه شورای شهر پخش شد و پس از انجام مصاحبه ها با برگزاری جلسات متعدد به بررسی گزینه ها پرداخته ایم و البته تحقیقاتی در خصوص افراد به ویژه افراد غیر بومی و حوزه هایی که قبلا فعالیت داشته اند، انجام شده است.

سخنگوی شورای شهر کرمان تصریح کرد: در جلسه بعدی علنی شورا که دوشنبه هفته آینده برگزار می شود با جمع بندی هایی که صورت خواهد گرفت، تحقیقاتی که انجام شده است و با توجه به نظرات اعضای شورا، شهردار معرفی خواهد شد.

وی تأکید کرد: انتخاب شهردار با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله اشرافیت به شهر، خدمات شهری، شناخت مردم انجام می شود و فرد منتخب باید نگاه مردمی و اجتماعی در کنار حوزه های تخصصی شهرداری داشته باشد.

کمساری در پایان خاطر نشان کرد: شورای شهر نیز به دنبال این مهم است که فردی که صلاحیت این عنوان را دارد، انتخاب شود و ما نیز بدون نگاه های حزبی و جریانی به انتخاب افراد پرداخته ایم و امیدواریم در روزهای آینده به بهترین تصمیم برسیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true