×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در زمینه رزمایش کمک مومنانه گفت: در این زمینه قرارگاه مشترکی در سطح استان با حضور نماینده ولی فقیه، مدیر حوزه های علمیه، نماینده ولی فقیه در سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و روحانیون، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تشکیل شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: از هفته گذشته جلسات این قرارگاه با محوریت کمک به نیازمندان در محلات و آسیب دیدگان به واسطه بیماری کرونا در راستای موارد مادی و معیشتی تشکیل شده و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کمک ها توسط سازمان هایی که در قرارگاه حضور دارند جمع آوری می شود، افزود: در مرحله رزمایش کمک مومنانه؛ کمک به خانواده طلاب و روحانیون نیازمند مد نظر است و سپس محلات و افراد نیازمندی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری با اشاره به شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط طلاب و روحانیون بسیجی عنوان کرد: جمع آوری کمک به افراد نیازمند در محلات و به ویژه در مساجد انجام شده است و در مرحله دوم  و در نیمه ماه مبارک رمضان با حضور قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به شناسایی افراد جدیدتر خواهیم پرداخت و تا پایان ماه رمضان دو مرحله دیگر این اتفاق بیافتد و تا پایان کرونا اقلامی که به دستمان می رسد در قالب کمک مومنانه در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا خواهیم رساند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه یاد شده در شهرستان های استان با محوریت ائمه جمعه، بسیج طلاب و روحانیون و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true