×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

منصور الهی گفت: جدای از اینکه موضوع افزایش مشارکت ربطی به شورای نگهبان و در زمره دلایل تایید و رد کاندیداها ندارند، باید گفت که آقایان غربگرا باید خود جوابگوی فضای سرد انتخاباتی در کشور باشند، زیرا عملکرد آنان سبب ناامیدی مردم از اصلاح وضع موجود شده است.

منصور الهی در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: بعد از اعلام اسامی تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری، موجی عجیب از سوی رسانه های داخلی و اصلاح طلبان بلند شده است که چرا شورای نگهبان در راستای مشارکت عمومی قدم بر نداشته و عده ای را رد صلاحیت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: جدای از اینکه موضوع افزایش مشارکت ربطی به شورای نگهبان و در زمره دلایل تایید و رد کاندیداها ندارند، باید گفت که آقایان غربگرا باید خود جوابگوی فضای سرد انتخاباتی در کشور باشند، زیرا عملکرد آنان سبب ناامیدی مردم از اصلاح وضع موجود شده است.

وی بیان کرد: آقایان باید روزی را به یاد بیاورند که با غرور پیروزی کسی را جشن می گرفتند که هزاران قول و وعده داده بود و اکنون بعد از هشت سال دریغ از مشاهده عملی اجرای تعهداتی که یکی از آنها مشکل آب خوردن مردم بود، که اکنون نه تنها حل نشده، بلکه مشکل روغن و مرغ و برق هم به آن اضافه شده است.

الهی تصریح کرد: آقایان مسئول و تیم اقتصادی بی انگیزه حامییشان به عمد این موضوع را مطرح می کنند که اگر آقایان غربگرا تایید شده بودند، مشارکت بالاتری خواهیم داشت، دروغی که نداشتن پایگاه اجتماعی و عدم مقبولیت عمومی ناشی از عملکرد بد این افراد، باعث سرافکندگی حتی در بین طرفداران آنان شده، تا چه برسیم به مردم.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: بله این عملکرد شما مسئولان بی انگیزه که باعث این سردی و عدم رغبت چندان به حضور در عرصه انتخابات شده است، عملکردی که متاسفانه عده ای آن را به پای جریان انقلابی نیز می نویسند، دریغ از آنکه حتی نمی توان به پای یک جریان دارای عقل اقتصادی هم ذکر کرد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true