×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مولوی یونس چاهانی گفت: سخنان گهربار و ارزنده رهبر فرزانه انقلاب خط مشی چهار سال آینده برای دولت جدید است.

به گزارش ناب نیوز؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم گفت: سخنان گهربار و ارزنده رهبر فرزانه انقلاب خط مشی چهار سال آینده برای دولت جدید است.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: با توجه به اینکه رییس جمهور از سادات و عالم بزرگواری هستند به پاک دستی ایشان بیشتر امیدوار هستیم که زیر صلح و وعده خود نمی زنند و حتی الامکان وعده های خود را عملی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای موفقیت یک دولت بسیار مفید و کافی است، ابراز کرد: در کشورهایی مانند افغانستان، عراق، یمن، لبنان، پاکستان و … نا امنی و مشکلات متعدد وجود دارد و مردم آرزو دارند که با خیال راحت شب را به صبح برسانند؛ الحمدالله در این زمینه جمهوری اسلامی ایران نمونه بارزو و بهترین الگو در زمینه وحدت و امنیت است.

مولوی چاهانی عنوان کرد: چنانچه با مقام معظم رهبری و دولت همراهی کنیم به طور حتم چهار سال خوبی و امیدوار کننده ای برای ملت ایران در پیش خواهد بود.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با بیان اینکه رئیس جمهور برای انتخاب مسئولان و مدیران شاخصه های تخصص، تعهد و صداقت را مد نظر قرار دهد، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب خط مشی را برای سیاست خارجی و داخلی تعیین کردند و کاملا هوشمندانه در خصوص مسائل افغانستان عنوان کردند که برای ما ملت افغانستان مهم است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان فردی از ملت ایران و شهروند ایرانی اهل سنت وظیفه دارم که همواره در کنار نظام و انقلاب باشم و برای موفقیت مسئولان و ایران اسلامی دعا می کنیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true