×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شهباز حسن پوربا تأکید بر اینکه ستاد ملی کرونا باید در این عرصه موضع جدی اتخاذ کند، گفت: وزارت امور خارجه در راستای پیشگیری از ورود اتباع سایر کشورها و به ویژه کشورهای اروپایی که بیشترین مبتلا به بیماری کرونا را دارند، باید اقدامات لازم را در نظر بگیرد.

به گزارش ناب نیوز؛ شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه سلامت مردم از دستورات دین مبین اسلام است، گفت: با توجه به اینکه بالاترین سرمایه هر کشور و نظام، نیروی انسانی است؛ بنابراین باید در این زمینه همگان توجه جدی، بیشتر و بهتری در تمامی زمینه ها و به ویژه ویروس منحوس کرونا داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا بر اساس اطلاعات و اخبار بسیار بالا است و در روزهای اخیر نیز شاهد بودیم که سرمایه های زیادی از اقشار مختلف کشور را در اثر این ویروس از دست داده ایم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با تأکید بر اینکه ستاد ملی کرونا باید در این عرصه موضع جدی اتخاذ کند، خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه در راستای پیشگیری از ورود اتباع سایر کشورها و به ویژه کشورهای اروپایی که بیشترین مبتلا به بیماری کرونا را دارند، باید اقدامات لازم را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true