×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ با توجه به پیش بینی هواشناسی بارندگی شدید در سطح استان کرمان و به ویژه جنوب استان طی روزهای اخیر شاهد بودیم. بر اساس گفته کارشناس هواشناسی استان طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیرها  در جنوب استان اطلاع رسانی شده بود.

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بارندگی روزهای اخیر در سطح استان کرمان و به ویژه جنوب استان گفت: در راه دسترسی با منطقه زهکلوت شهرستان رودبار جنوب نداریم و مسیر جاده به ایرانشهر هفت قسمت آن دچار آب بردگی شدید شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اعزام تجهیزات مورد نیاز در این منطقه به منظور باز کردن مسیر ادامه داد: منطقه زهکلوت و روستاهای اطراف آن در محاصره آب هستند و متأسفانه به دلیل قطع شدن تمامی خطوط همراه اول و تلفن ثابت امکان برقراری ارتباط با آنها را نداریم.

وی خاظر نشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی اعم از سپاه، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی و … پای کار هستند و بسیج شده اند تا مسیر دسترسی را اصلاح کنند تا نیروها بتوانند به منطقه عزیمت داشته باشند.

مسدود شدن سه محور مواصلاتی در جنوب استان

مسعود جمیلی در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان در پی بارندگی های اخیر در این منطقه گفت: در سه محور جاده کهنوج به سمت قلعه گنج، کهنوج به سمت رودان و رودبار جنوب به سمت ایرانشهر دچار مشکلاتی شده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی دستگاه ها و امکانات را بسیج کرده ایم تا مسیری را برای عبور خودروهای امدادی باز شود همچنین با قرار دادن کنار گذرگاهی در صدد هستیم که بتوانیم مسیر بزرگراهی کهنوج به بندرعباس را باز کنیم.

مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خاطر نشان کرد: چنانچه بتوانیم محور رودبار جنوب به ایرانشهر را بازگشایی کنیم با توجه به اینکه بخشی از امکانات در این قسمت وجود دارد می توانیم دسترسی را برای رسیدن به منطقه زهکلوت باز کنیم تا دستگاه های دیگر بتوانند اقدامات دیگری را انجام دهند.

عکس:پورحیدر

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true