×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سردار حسین معروفی با بیان اینکه امام امروز، عمل کننده فرمان امام دیروز است؛ امام امروز شاقول و قطب نمای امام دیروز است، گفت: ما باید بدانیم که رأی ما برای خودمان، تغییر وضعیت موجود، امنیت پایدار، حفظ توانمندی در مقابل دشمنان است.

به گزارش ناب نیوز؛ سردار حسین معروفی امشب در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در محل تکیه عباسعلی شهر کرمان گفت: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدا، امام راحل، فرمانده جاوید و ماندگار جهان اسلام سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری  را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ادامه داد: درود می فرستیم به روح عظیم الشان امام خمینی(ره) که با تأسی از پیامبراکرم(ص)، امام علی علیه السلام و ائمه معصومین علیه السلام به فضل و عنایت الهی، انقلابی را رقم زدند و امت اسلامی آن را لبیک گفتند و اسلام ناب محمدی احیا شد.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب عظیم و حکومت اسلامی فخر انبیا است و ادامه رسالت نبوی، حکومت علوی و بقای دین عاشورا است، اظهار کرد: اسلام نابی که در رأس آن یک مرجع جامع الشرایط شیعی چه در دوران امام راحل و چه در دوران امام خامنه ای قرار دارد که نگاه ایشان، حقیقت دین، دستورات نورانی قرآن، پیامبر (ص) و ائمه معصمومین علیه السلام است.

این مقام مسئول ابراز کرد: حکومتی که اسلام ناب محمدی را احیا کرد و ما امروز ثمرات آن را در جهان اسلام و بشریت مشاهده می کنیم، یکی از مصادیق آن فلسطین و غزه است که یک شیعه در آنجا وجود ندارد اما در طول ۴۲ سال تنها نظام اسلامی، مردم ایران، امام راحل، مقام معظم رهبری و عصاره ملت ایران حاج قاسم سلیمانی فرمانده میدان و جاوید، سپر بلای مردم غزه شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بیشترین خیانت به غزه از سوی اهل تسنن و حکومت وهابی عربستان صورت گرفته است، تصریح کرد: این در حالی است که نظام و حکومت اسلامی جامعه الاطراف است، نظامی است که به مذهب نگاه نمی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شبهه ای امروز در جامعه نسبت به امام، حکومت اسلامی و شهیدان ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت داده می شود و آن این است که امام می دانست چه نمی خواهد؛ اما نمی دانست چه می خواهد.

وی ادامه داد: امام امروز، عمل کننده فرمان امام دیروز است؛ امام امروز شاقول و قطب نمای امام دیروز است؛ مگر می شود امام دیروز را بپذیریم و امام امروز که این کشتی و ملت بزرگ ایران را به زیبایی هدایت می کند را نادیده بگیریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امام راحل پس از رحات آیت الله بروجردی با دولت ستمشاهی مبارزه کردند، سختی ها و تبعید را پذیرفتند،  ابراز کرد: معیار امام راحل با تأسی از رسول اکرم(ص) مشخص بود و ملت ایران با تبعیت از امام خود به جمهوری اسلامی آری گفتند.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی صاحب دارد، عنوان کرد: در جنگ احزاب در سال ۸۸ از بیرون و داخل برخی مقابل ملت ایران قرار گرفتند و آبروی ما را به پرتگاه بردند و در این ایام برخی از انقلابیون سکوت کردند و دفاع نکردند و شاهد بودیم که قیام نهم دی به وجود آمد و مردم به صورت خوجوش با هدایت رهبری به میدان آمدند و امام حسین علیه السلام نیز به فریاد ما رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی تماما تأکید برای انقلاب، امام و جهان اسلام است، اظهار کرد: در پایان دوران جنگ سپهبد شهید سلیمانی حافظ خرمشهر بود.

وی افزود: حاج قاسم سه گردان ۴۱۵ کربلای کهنوج، حمزه سیدالشهدا زابل و ۴۰۵ شهربابک لشکر را در دهان گرگ و در صحنه نبرد برد و با دشمن درگیر شدیم؛ اما ما توانستیم با فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی چند ساعت دشمن را معطل کرده و دشمن نتوانست پل عقب را منهدم کند و با این اقدام دشمن نتواسنت از آب عبور و به سمت خرمشهر بیاید.

این مقام مسئول تأکید کرد: حفظ خرمشهر در پایان جنگ مدیون تدبیر راهبردی شهید حاج قاسم سلیمانی است و اگر آن تدابیر صورت نمی گرفت ما دچار خسارات جدی می شدیم؛ حاج قاسم در پایان جنگ، حافظ بزرگ خرمشهر بود.

سردار معروفی با بیان اینکه زمان رحلت امام خمینی(ره) در اسارت به سر می بردم، ابراز کرد: یک تحلیلگر در روزنامه قادسیه در خصوص امام راحل و انتخاب مقام معظم رهبری مطلبی را نوشت که چند مدت بعد، در همان روزنامه اغراق کرد که من اشتباه کردم و بیان کرد که در ایران یک فکر و جریان وجود دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: دشمنان در آن زمان و بعد مدتی کوتاه متوجه شدند امام خامنه ای همان امام خمینی است؛ اما عده ای بعد از ۳۲ سال هنوز متوجه نشدند که امام خامنه ای، همان امام خمینی است؛ درد ما از این نگاه های خطرناک است که به امام جامعه نگاه گروهی و حزبی می کنند اما نگاه به ولی سیاسی نیست.

وی ادامه داد: ولایت رقیب کسی نیست، ایشان مرجع تقلید جامع الشرایط هستند که اگر رقیب کسی بود در جریان بی تدبیری بنزین در این کشور؛ ایشان خود را برای بقای دولت هزینه نمی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در عید مبعث، دیدار با نمایندگان و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و بیان اینکه معظم له حجت را برای همه تمام کردند و جای ابهامی برای کسی نگذاشتند، اظهار کرد: امروز همه ائمه کفر در مقابل امام قرار گرفته اند که حرف امام بر زمین بماند.

سردار معروفی با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید سلیمانی که فرمود “بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند” ، بیان کرد: دشمن به دنبال بی ثبات سازی است و ما باید بدانیم که رأی ما برای خودمان، تغییر وضعیت موجود، امنیت پایدار، حفظ توانمندی در مقابل دشمنان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات سوریه و رأی ۹۵ درصد مردم سوری به بشار اسد، گفت: این رأی، رأی به حاج قاسم بود؛ چرا که حاج قاسم به آنها عزت داد، حال آیا ما کمتر از سوری ها هستیم؟

وی تأکید کرد: مردم مشکلات و مسائل اقتصادی را می توانند تحمل کنند؛ اما فساد، تبعیض، آقایی، بی عدالتی، واردات بی رویه که موجب شکسته شدن کمر اقتصاد شده است را نمی توانند تحمل کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن نه به انتخابات را می خواهد، اما شما آری بگویید و مطالبه کنید، عنوان کرد: مدیر و مسئولی از هر جناح و در هر لباسی که به سادگی از کنار ناملایمات مردم عبور کند، او انقلابی نیست؛ مدیر باید سپر بلا، پناهگاه و ملجا مردم باشد و در حکومت اسلامی محل خدمت نوکری است و این صدقه جاریه و بزرگترین عبات است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه باید در انتخابات حضور پر معنا داشته باشیم، تصریح کرد: حشد الشعبی، سوریه و … به ما نگاه خواهند کرد که ما در انتخابات چه خواهیم کرد؛ بنابراین ما نباید با نظام و انقلاب به خاطر مشکلات مدیریتی قهر کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه سپهید شید سلیمانی ما کرمانی ها را بسیار بزرگ و جهانی کرد، اظهار کرد: حاج قاسم در وصیت راهبردی خود عنوان کرده است که نظام ما حرم است و اگر حفظ نشود چیزی نخواهد ماند و راه حفظ آن تبعیت از رهبر عظیم الشان است و در وصیت خود خطاب به مردم کرمان تأکید کرده است که دوست دارم تا آخر با ولایت بمانید.

وی با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: در انتخابات باید ثابت کنیم تا آخر با ولایت خواهیم ماند و به حرف امام خود گوش خواهیم داد؛ امام فریاد می زند حرف ائمه کفر را قبول نکنید و رأی دهید و اصول انتخاب را هم مشخص کرده اند؛ بنابراین ما فردی را می خواهیم که میدان دار و اهل مبارزه با فساد باشد، نگاه به درون داشته باشد و مردمی باشد و ما نیاز به تحول داریم و باید توجه کنیم به گونه ای اقدام کنیم که دشمن شاد نشویم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true