×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمود عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: طبق اعلام ستاد اربعین و ستاد ملی کرونا کشور مجوز ثبت نام موقت برای اربعین داده شد و سازمان حج و زیارت که مسئول کمیته ثبت نام و اعزام زائرین است در این عرصه اقدامات را انجام داد.

سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان ادامه داد: قرار بود که از امروز دفاتر و مردم به صورت غیر حضوری برای پیش ثبت نام وارد سامانه سماح شوند که شرایط ثبت نام موقت عبارت بود از افرادی که واکسن زده باشند، بیماری زمینه ای نداشته باشند و ۷۲ ساعت قبل از اعزام آزمایش داده باشند.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان اظهار کرد: به دفاتر خود در سطح استان اعلام کرده بودیم تا سامانه های خود جهت ثبت نام موقت را فعال کنند و البته منوط به اینکه عراق چه تعداد سهیمه هوایی و زمینی به ایران خواهد داد.

وی افزود: عصر دیروز نخست وزیر عراق اعلام کرد که سهمیه سی هزار نفر و به صورت هوایی برای ایران در نظر گرفته شده است و بر همین اساس ستاد اربعین کشور و کمیته ثبت نام اعلام کرد که پیش ثبت نام متوقف شود؛ بنابراین پیش ثبت نام در سامانه سماح متوقف شده است تا امروز ستاد ملی اربعین کشور تصمیم بگیرد که چه تعداد سهیمه به هر استان اختصاص پیدا می کند.

عرب نژاد خاطر نشان کرد: مرزهای زمینی به عراق فعلا بسته هستند و پذیرش هیچ زائری را ندارند، مگر آنکه در چند روز دیگری تدبیر جدیدی برای این امر اندیشیده شود.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true