×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سید سجاد مهدوی با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفت: عدالت محور بودن از ویژگی هایی یک انتخاب اصلح است و بر همین اساس نظام توزیع سرمایه های کشور باید به صورت عادلانه باشد.

به گزارش ناب نیوز؛سید سجاد مهدوی در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: انتخابات امر ضروری و واجبی است که مردم باید مسئولان خود را انتخاب تا بتوانند آینده کشور خود را مشخص کنند و مردم نیز بر اساس برنامه هایی که داوطلبین دارند به آنها رأی می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید داشتند که انتخابات یک روز است اما اثر آن چندین سال طول می کشد، عنوان کرد: مدیریت اجرایی کشور با انتخابات مشخص می شود و بر همین اساس انتخابات تأثیر گذاری بسیاری بر کشور دارد.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان به دنبال این مهم هستند که مردم پای صندوق های رأی نروند و در این امر خطیر شرکت نکنند تا جمهوریت ایران اسلامی را زیر سوال ببرند؛ اما مردم باید حضور پیدا کنند، چرا حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

مهدوی افزود: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بر اساس شاخصه هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، رئیس جمهور را انتخاب کنند تا بتواند مشکلات کشور را حل کند و آنچه که بسیار مهم است این است که فردی که می خواهد رئیس جمهور و مسئول اجرایی کشور شود باید قانون مدار باشد و بر اساس آنچه که در چهارچوب قانون است فعالیت کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان جهادی و خستگی ناپذیر بودن را از دیگر ویژگی های انتخاب اصلح دانست و ابراز کرد: مدیران جهادی با حضور در کف میدان، مشکلات مردم را حل کنند.

وی اظهار کرد: عدالت محور بودن از دیگر ویژگی هایی یک انتخاب اصلح است و نظام توزیع سرمایه های کشور باید به صورت عادلانه باشد و این گونه نباشد که گروه خاصی در کشور سرمایه های کشور را به جیب بزنند و گروه دیگر زیر خط فقر زندگی کنند و مشکلات زیادی را داشته باشند.

مهدوی با اشاره به اینکه مردم سپهبد شهید سلیمانی را نماد مقاومت می دانند و به ایشان علاقمند هستند، خاطر نشان کرد: باید با نگاه و اندیشه مقاومت به دنبال انقلاب اسلامی باشیم و مقابل آمریکا بیاستیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true