×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امان الله علیمرادی با اشاره به اینکه خاصیت اخلاص این است که خداوند، تمام عالم را به خدمت مخلصین می گمارد، گفت: اخلاص حاج قاسم بود که همه رزمندگان مقاومت اسلامی را در سراسر عالم با هم پیوند داد.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در جمع کارکنان بنیاد شهید استان کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی ضمن گرامیداشت هفته زن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها برگزیده تمام زنان عالم است که از او برگزیده تر و دارای معنوی بالاتر در عالم وجود ندارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جبرائیل امین بر حضرت زهرا سلام الله علیها،نازل شده است و به ایشان نسبت به اسرار عالم هستی و آنچه که در آینده عالم رخ خواهد داد، وحی می آورد و صحیفه فاطمیه که توسط حضرت امیر المومنین علی علیه السلام تنظیم شده از همان معارفی است که بر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وحی شده است که در محضر امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: می توان ادعا کرد همه هستی، موحدان عالم و اهل قبله باید هدایت خود را مدیون حضرت زهرا سلام الله علیها بدانند و می توان گفت که بشریت، اخلاق، معرفت، توحید  و .. و بقای این ارزش ها در گرو وجود حضرت زهرا سلام الله علیها بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) که هدایت تمام عالم به دست ایشان بوده است برای حضرت زهرا سلام الله علیها اینگونه تعبیر می کنند که ایشان ام ابیها، تکیه گاه و پشتیبان معنوی رسول خاتم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سند حقانیت امام حق است، عنوان کرد: این بانوی گرانقدر توسط پیامبر اسلام(ص) سند حقانیت معرفی شده است و فرموده است که رضای او رضای خداست؛ به این معنا که حضرت زهرا سلام الله علیها عَلم هدایت و سند است و هر کس را این بانوی گرانقدر تأیید و حمایت کند، رضای حق در همان است و از هر کسی ایشان ناراضی باشد، خدا نیز از او ناراضی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: می توان گفت، اینکه دفتر توحید که توسط رسول اکرم(ص) به بالاترین سطح توحیدی خود رسیده و همچنین مبارزه با شرک به بالاترین سطح خود رسیده، به پشتیبانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است.

وی تأکید کرد: اگر حضرت زهرا سلام الله علیها نبود، پرچم غدیر بعد از رحلت پیامبر(ص) برافراشته نمی شد و حدیث غدیر مفغول می ماند و این بانوی گرانقدر با این اقدام راه هدایت تا قیامت برای همگان نشان داده است و کسی نمی تواند ادعا کند که من نمی دانم راه حق کدام است و لذا می گوییم همه عالم و موحدان مدیون او هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای امام زمان(عج) و تمامی ائمه معصومین علیه السلام الگو و حجت است، عنوان کرد: امام زمان(عج) می فرماید” برای من دختر رسول خدا اسوه حسنه است” و همچنین اسوه انقلاب و امام راحل نیز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که فرمودند”مَنْ أصْعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللهُ إلَیْهِ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ”، ابراز کرد: امام بزرگوار ما از آغاز نهضت به این آیه عمل کرد و ایشان فقط برای خدا قیام کرد و کلید همه سعادت هایی امام در این عرصه، تاریخ و در آینده به ارمغان آورد، اخلاص ایشان بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شاه کلیدی که حاج قاسم را قهرمان ملت ایران و امت اسلامی ساخت اخلاص بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که تا به امروز بیش از چهل سال است که در مقابل دشمنان استکبار عالم سرپاست که این مهم به برکت اخلاص امام راحل، شهدا، خانواده شهدا و خدمتگزاران شهدا بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خاصیت اخلاص این است که خداوند، تمام عالم را به خدمت مخلصین می گمارد، ابراز کرد: اخلاص حاج قاسم بود که همه رزمندگان مقاومت اسلامی را در سراسر عالم با هم پیوند داد.

وی با بیان اینکه شهادت و شهید بالاترین رتبه معنوی یک انسان غیر معصوم است که می تواند به دست آورد، اظهار کرد: بالاترین خیر و نیکی ها را شهیدان به جامعه می رسانند؛ اگر امروز امنیت،قوت، قدرت، عزت، آرامش، آسایش، سربلندی و … داریم به برکت شهادت و شهیدان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تأکید کرد: تا زمانی که پرونده شهادت طلبی در جمهوری اسلامی ایران باز است، پرونده ذلت و خواری به روی این ملت بسته خواهد بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کارکنان بنیاد شهید استان کرمان گفت: شما پرچم دار تکریم شهدا و خانواده شهدا هستید؛ خداوند شما را وسیله خلافت و جانشینی خود در میان خانواده شهدا قرار داده است و این یک مسئولیت خدایی است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true