×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عشرت کردستانی با تأکید بر اینکه جواد فروغی نمونه ورزشکار جهادی است، گفت: این ورزشکار با ایمان و آرامشی که از ایمان خود گرفته بود توانست مدال طلای بازی های المپیک توکیو را کسب کند.

به گزارش ناب نیوز؛ عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن تبریک کسب مدال بازی های المپیک توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی ماده تپانچه گفت: این ورزشکار به معنا واقعی کلمه و در عمل و میدان، مرد میدان و نمونه ورزشکار جهادی را نشان داد.
پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با بیان اینکه فروغی علی رغم وجود مشکلات و مسائل به دنبال این رشته رفت و با توکل به خداوند متعال برای رسیدن به اهداف خود جنگید، عنوان کرد: جواد فروغی با کسب مدال خود، جنگیدن به معنای واقعی را نشان داد.
دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی ابراز کرد: در رشته تیراندازی از جهات بسیار ما از دنیا عقب هستیم؛ اما جواد فروغی با ایمان و آرامشی که از ایمان خود گرفته بود توانست این مدال را کسب کند.
وی بیان کرد: ما ناب ترین عقاید و آموزه های دینی را داریم که متأسفانه در سایه غفلت فرهنگی قرار گرفته اند و برخی به منظور کسب آرامش به دنبال مباحث روانشناسی هستند در حالی که ما می توانیم آرامش، توکل، جنگندگی، مبارزه و اعتماد به نفس را آموزه های دینی خود کسب کنیم.
کردستانی در پایان خاطر نشان کرد: جواد فروغی ورزشکاری نبود که امکانات رفاهی داشته باشند، او رزمنده جبهه درمان بود و با خداوند و اهل بیت علیه السلام عهد و پیمان بسته بود و امداد الهی نیز به فروغی کمک کرد و مسئولان ما چه خوب است که فرهنگ پهلوان، الهی و معنویتی که این ورزشکار دارد را بین ورزشکاران سوق دهند.
انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true