×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امام جمعه شهرستان بافت گفت: جهادگران بسیجی گنجینه های علم، عمل، تقوا و معنویت را پیاده و در مناطق محروم و دور افتاده به منحصه ظهور می رسانند.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مهدیزاده امام جمعه شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اقدامات جهادگران بسیجی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی معمار کبیر انقلاب امام راحل حرکت انقلابی خود را با تعدادی از جوانان جهادگر آغاز کرد.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۴۲ که نیروهای رژیم منحوس شاهنشاهی می خواستند امام را تبعید کنند به امام خمینی (ره) گفتند نیروهای شما کجا هستند؛ ایشان بیان داشتند که نیروهای من در گهواره هستند و در سال ۱۳۵۷ همان نوزادان در گهواره جوانان تنومند، متقی، متدین و جهادگر شدند که توانستند در کنار امام راحل انقلاب را شکل دهند.

امام جمعه بافت بیان کرد: امروز که چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم؛ شاهد هستیم همان گونه که این انقلاب شروعش با جوانان انقلابی بوده است امتداد آن نیز با جوانان انقلابی و جهادگر بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و روحیه جهادی جوانان جهادگر در آن دوره ابراز کرد: در دوران پسا جنگ نیز شاهد حضور جهادگران بسیجی در مقاطع سطوح مختلف بوده ایم؛ آنان توانستند فتنه های استکبار جهانی را با روحیه جهادی خود خنثی کنند.

این مقام مسئول افزود: اقدامات جهادگران جوانان جمهوری اسلامی ایران موجب شد که کشورهای دیگر همانند لبنان، یمن و … از  ایران اسلامی الگو بگیرند و با روحیه جهادی خود در برابر دشمن پیروز شوند.

 وی اظهار کرد: روحیه جهادی در بین جوانان امروز در سطوح دیگری نمود پیدا کرده است؛ آنها در مباحثی چون سازندگی، عمران، آبادانی کشور گام برداشته اند و در ایام مختلف سال برای حضور در مناطق محروم اقدام می کنند.

امام جمعه شهرستان بافت با اشاره به نقش آفرینی عظیم جهادگران بسیجی تصریح کرد:  جهادگران بسیجی امروز همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موفق هستند؛ آنان در بلایای طبیعی که کشورمان در ایام نوروز شاهد بود حضور چشمگیری داشتند و هنوز هم در آن مناطق به دلیل وظیفه اخلاقی و وجدانی خود حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده با بیان اینکه جهادگران بسیجی به تبعیت از فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای فعالیت می کنند، گفت: مسئولان نیز باید از جهادگران بسیجی یاد بگیرند و از پشت میز خود بلند شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: جهادگران بسیجی برای آبادانی، فقر زدایی، ضعف زادیی در نقاط محروم کشور حرکت می کنند و این حرکت همانی است که مقام معظم رهبری بارها به این مهم اشاره داشته اند که باید روحیه جهادی در بین همگان نهادینه شود.

امام جمعه شهرستان بافت در پایان خاطر نشان کرد: جهادگران بسیجی گنجینه های علم، عمل، تقوا و معنویت را پیاده و در مناطق محروم و دور افتاده به منحصه ظهور می رسانند.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true