×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نمایندگان استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده تأکید کردند: هر چه به غرب خوش بین تر باشیم و به دنبال نشستن پای میز مذاکره باشیم؛ حاصل این امر از دست دادن داشنمندان هسته ای، نیروهای علمی و به غارت بردن سرمایه های کشورمان است.

به گزارش ناب نیوز؛ روز گذشته محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در منطقه آبسرد دماوند هدف ترور قرار گرفت و به کاروان شهدا پیوسته است. شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که در فهرست ۵۰۰ نفره افراد قوی جهان که نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر کرده بود قرار داشت.

ترور کور شهید فخری زاده؛ عزم دانشمندان ما را برای اعتلای کشور جزم تر خواهد کرد

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده به مقام معظم رهبری، ملت اسلام و محققین و دانشمندان کشورمان، گفت: دشمن صهیونیست، استکبار جهانی و ایادی آنها باید بدانند که با به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای کشورمان، در برابر خواسته آنها تسلیم نخواهیم شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینگونه ترورهای کور، قطع به یقین عزم کشور و دانشمندان ما را برای پیشرفت و اعتلای کشور در راستای دست یابی به فناوری های نوین جزم تر خواهد کرد و با قدرت، جرأت و خود باوری بیشتر اهداف خود را دنبال می کنیم.

وی افزود: دانشمندان جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهند که خون شهدای گرانقدر عرصه علم و فناوری پایمال شودو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به عنوان رئیس مجمع صنفی اساتید کشور نسبت به این حادثه ابراز تأسف می کنم و ما دانشگاهیان قول خواهیم داد که با عزمی راسخ تر در تولید علم، فناوری و ایجاد اقتدار برای کشور تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی ایران به نقطه مطلوب ترسیم شده در آرمان های انقلاب اسلامی برسد.

ترور شهید هسته ای نتیجه مذاکرات و خوش بینی به غرب است

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار ما؛ضمن عرض تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دانشمند هسته ای ما نام می برد، نشانه از آن است که دشمنان ما را رصد و برای دانشمندان ما برنامه ریزی می کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان ایران نمی خواهند دانشمندی در کشور ما وجود داشته باشد، ابراز کرد: سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان بی پدر شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در این عرصه باید برنامه ریزی بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: وزیر اطلاعات در این زمینه باید پاسخگو باشد و مجلس شورای اسلامی نیز حتما در این راستا باید سوال کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه به غرب خوش بین تر باشیم و به دنبال نشستن پای میز مذاکره باشیم؛ حاصل این امر از دست دادن داشنمندان هسته ای، نیروهای علمی و به غارت بردن سرمایه های کشورمان است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه اتفاق امروز و شهادت شهید محسن فخری زاده نتیجه مذاکرات و خوش بینی به غرب است، خاطر نشان کرد: ما همه تعهدات خود را انجام دادیم و امروز زمان عمل است و ما طلبکار تیم آمریکایی هستیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true