×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عربستان سعودی هم اکنون کاملا مستأصل شده است، گفت: از یک سو آمریکایی ها دست رد به سینه این رژیم زده اند و از سوی دیگر در جبهه های زمینی، پهبادی و موشکی شکست خورده اند.

 

به گزارش ناب نیوز؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به عملیات «نصر من الله» یمن گفت: شرایط به وجود آمده در مناطق غرب آسیا بسیار حساس و مهم است که علت این امر تقابل بین دو قطب و اردوگاه است.

وی با بیان اینکه یک اردوگاه انقلاب اسلامی با محور مقاومت، استقامت و ایثار است، ابراز کرد: اردوگاه مقابل استکبار است که بر اساس زر، زور و تزویر و بهره گیری از تمامی امکانات علیه ملت های مسلمان و مستضعف فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تقابل ایجاد شده زمینه بستری را فراهم کرده است که موجب تحول چشمگیر بعد از گذشت هفتاد سال در مناطق فلسطین، غزه، لبنان، سوریه، بحرین و یمن شده است.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: بستر ایجاد شده زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی در منطقه، جهان اسلام و بین ملت های مسلمان و مستضعف است.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی هم اکنون کاملا مستأصل شده است، اظهار کرد: از یک سو آمریکایی ها دست رد به سینه این رژیم زده اند و از سوی دیگر در جبهه های زمینی، پهبادی و موشکی شکست خورده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تأکید بر اینکه رژیم آل سعود به دنبال راهی است تا خود را از گرداب ایجاد شده است خارج کند، افزود: علت  اینکه آل سعود مسئولین کشور پاکستان را به عنوان واسطه قرار داده اند به دلیل شکست های پی در پی است.

سردار ابوحمزه اظهار کرد: فرقی ندارد که عربستان تن به شکست دهد یا ندهد در هر حالت زمینه پیروزی مردم یمن و ذلت و خواری عربستان  و در نگاه کلی زمینه شکست راهبردها و استراتژی اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم شده است.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true