×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

هادی محمدی گفت: تعداد ۱۱۵ قربانی که توسط عشایر تهیه شده است و در نقاط مختلف عشایری استان کرمان ذبح  و به صورت پخت غذای گرم و یا به صورت گوشت خام در اختیار محرومین قرار خواهد گرفت.

هادی محمدی در گفتگو با ناب نیوز؛ با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج عشایر همزمان با روز ملی روستا و عشایر در حال انجام است، گفت: با توجه به آنکه در سال جاری پیاده روی اربعین برگزار نشده، بنابراین گوسفندانی که در اختیار موکب های سیدالشهدا قرار می گرفت را در این رزمایش بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان کرمان ادامه داد: تعداد ۱۱۵ قربانی که توسط عشایر تهیه شده است در نقاط مختلف عشایری استان کرمان ذبح  و به صورت پخت غذای گرم و یا به صورت گوشت خام در اختیار محرومین قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تعداد هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه های بسیج عشایری بین نیازمندان به تعداد شهدای عشایر استان و هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایر توزیع خواهد شد.

محمدی افزود: توزیع هزار و ۵۰۰ پنل خورشیدی توسط اداره کل امور عشایری استان در راستای رزمایش کمک مؤمنانه بین عشایر از ابتدا تا پایان مهر ماه در حال انجام است و همچنین ۵ هزار ماسک توسط آموزش و پرورش عشایری خریداری شده که از امروز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true