×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مولوی عبیدالله شیهکی گفت: مسئولان و مردم باید بدانند که ما باید مسیر امام راحل و شهدا را در پیش بگیریم و مسئولان نباید خود را جدا از مردم بدانند و مسئولان بلند پایه و دیگر مسئولان نیز باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش ناب نیوز؛ مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوزادهم بهمن ماه پیروزی بزرگی برای ملت ایران، تمام آزادی خواهان و دوستداران ایران اسلامی بود؛ چرا که ما پس از دو هزار و ۵۰۰ سال از رژیم طاغوت در آمدیم و در این شرایط امام راحل با ایمانی خالص و یقینی کامل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: از جمله اهداف امام خمینی(ره)، برابری و برداری بود و اینکه تمامی مذاهب و اقوام در کنار هم باشند؛ ایشان با شعار اسلام آمدند و در جایی که امام بودند، نامی از هیچ قوم و مذهبی نبود و دلیل موفقیت ایشان این مسئله بود که همه را با یک دید نگاه می کردند و ایشان عالمی روحانی و تربیت یافته مکتب اهل بیت علیه السلام بود.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد حوزه های علمیه و مساجد افزایش پیدا کرده و تربیون ها آزاد شده اند به گونه ای که عالمان اهل سنت و شیعه می توانند سخنرانی و انتقاد کنند؛ در زمان رژیم طاغوت مسائلی از بزرگان خود شنیده ایم که مردم به راحتی نمی توانستند حرف خود را بیان کنند و شرایط حاضر، به برکت انقلاب اسلامی است.

مولوی شیهکی افزود: قبل از پیروزی انقلاب در بسیاری از روستاها خبری از آب، برق، گاز، تلفن همراه و .. نبود؛ اما در دوران پس از پیروزی انقلاب امکانات متعددی را در اختیار داریم، روستاها احیا شده اند و از امکاناتی که مردم شهری دارند می توانند استفاده کنند؛ به عنوان مثال در دورترین نقطه استان کرمان در بخش نگین کویر که ما قرار داریم؛ هم اکنون از امکانات  متعددی همچون آب، برق، آسفالت، درمانگاه و … داریم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تأکید کرد: همگان باید بدانند که ما هر چه داریم از شهدا است و یاد و خاطره آنان هیچ گاه نباید از اذهان پاک شود و اگر امروز من طلبه به راحتی نشسته ام و فعالیت انجام می دهم به برکت خون شهداست.

وی تصریح کرد: مسئولان و مردم باید بدانند که ما باید مسیر امام راحل و شهدا را در پیش بگیریم و مسئولان نباید خود را جدا از مردم بدانند و مسئولان بلند پایه و دیگر مسئولان نیز باید پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true