×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:اقدامات حکام کشورهایی مانند نیجریه و … تحت تأثیر آمریکا جهانخوار و صهیونیسم بین الملل است و همه آنان مزدوران استکبار جهانی هستند؛ این کشورها هیچ استقلالی از خود ندارند.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به وضعیت شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: اقدامات صورت گرفته بر علیه شیخ زکزاکی از سوی دولت نیجریه نشان صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است.

وی با بیان اینکه این اقدامات نشان از کارآمدی فرهنگ دینی در اداره جامعه و مطابقت آن با فطرت انسان و اسلامی بودن دین است، ابراز کرد: وقتی یک رهبر روحانی در جایی قرار می گیرد و اسلام را عرضه می کند همه استقبال می کنند و دشمنان اسلام به دلیل اقبال مردم چنین برخورد هایی را انجام می دهند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته بر علیه شیخ زکزاکی نشان از ضعف منطق، استدلال و ضعف مکتبی هایی است که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل مدافع آن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی افزود: این مسئله نشان می دهد که آنان در مصاف با اسلام سخن حقی ندارند و در عملکردشان و در برابر عملکردی که معتقدان اسلام انجام دادند عملکرد مثبتی ندارند؛ فلذا مورد نفرت جامعه شان قرار می گیرند و جامعه شان اقبال به اسلام می کند که این نشان استیصال عملی استکبار جهانی در اهدافش است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام در صدد نابود ساختن جهان اسلام در نقاط مختلف هستند؛ اما شاهد هستیم که فرهنگ انقلاب اسلامی مورد اقبال قرار می گیرد؛ فلذا این اقدامات نشان می دهد که اسلام مکتبی انقلابی است و انقلابی بودن جزو ذات اسلام است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی آنها به دلیل روحیه و جوهره انقلابی اسلام از آن وحشت دارند و با آن مقابله می کنند، اظهار کرد: حرکت هایی که حکام جاعل و مستبد انجام می دهند بدون شک برخلاف اصول انسانی و حقوق بشر است؛ این در حالی است که دشمنان اسلام ابتدای ترین حقوق انسان را در کشور خودشان نقض می کنند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: اقدامات حکام کشورهایی مانند نیجریه و … تحت تأثیر آمریکا جهانخوار و صهیونیسم بین الملل است و همه آنان مزدوران استکبار جهانی هستند؛ این کشورها هیچ استقلالی از خود ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته علیه شیخ زکزاکی بدترین شکل ستمگری و ظلم است، گفت: وظیفه رسانه ها، نخبگان و مجامع بین المللی این است که در برابر چنین حرکت های جنایت کارانه و خیانت کارانه هم اعلام انزجار کنند.

وی در پایان با اشاره به ملب فوق خاطر نشان کرد: آنان باید با اقدام عملی آگاهی بخشی به ملت ها داشته باشند تا افراد و نیورهای مدافع حقوق بشر دفاع کرده و جلوی ظلم را بگیرند.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true