×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ذبیح الله اعظمی با بیان اینکه مجلس هم با تمام توان در حل مشکل معیشت مردم و رونق اقتصادی در کنار مردم و دولت سیزدهم خواهد بود، گفت: مشارکت حداکثری علاوه بر حفظ جمهوریت نظام و منافع ملی به رئیس جمهور منتخب قدرت و توان مضاعف می دهد و موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی در جهان می شود.

به گزارش ناب نیوز؛ ذبیح الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۲۸ خرداد ماه گفت: با توجه به اهمیت انتخابات، آحاد ملت ایران اسلامی را برای شرکت در این امر خطیر دعوت می کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از رکن های دموکراسی است، عنوان کرد: کسانی که به هر دلیل صندوق های رأی را تحریم می کنند و تمایل به شرکت در این امر خطیر را ندارند؛ این مسئله با ادعای دموکراسی خواهی آنها در تناقض است و به نوعی با بدخواهان ایران اسلامی همراهی می کنند.

عضو هیات رئيسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ابراز کرد: کسانی انتخابات جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کنند که دشمنان کشورمان هستند؛ بنابراین افراد و گروه هایی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند یا به نوعی این امر را تحریم می کنند، در حقیقت با دشمنان مملکت همراهی می کنند.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات علاوه بر داخل کشور در نظام بین الملل اهمیت بسیار دارد، اظهار کرد: ملت ایران و تمام کسانی که دل در گرو کشور دارند و به عبارت دیگر ایران را دوست دارند، در انتخابات حضور پیدا کنند؛ چرا که مشارکت حداکثری علاوه بر حفظ جمهوریت نظام و منافع ملی به رئیس جمهور منتخب قدرت و توان مضاعف می دهد و موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی در جهان خواهد شد.

اعظمی با اشاره به اینکه اولین اقدام دولت سیزدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشد و مجلس هم با تمام توان در حل مشکل معیشت مردم و رونق اقتصادی در کنار مردم و دولت سیزدهم خواهد بود، تصریح کرد: معتقدم نتیجه انتخاب بهترین فرد، بهتر شدن وضعیت کشور هم در داخل و هم در سطح بین الملل است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم برجام با دولت سیزدهم به فرجام برسد؛ تنش‌ها کاهش و ضمن همدلی دولت و ملت، مشکلات اقتصادی حل شود که مهمترین خواست مردم است و علاوه بر بازگشت نشاط، شادی و امید در جامعه نتیجه انتخاب مردم در کمتر از شش ماه به خودشان برگردد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true