×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ روز گذشته همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز ملی استکبار جهانی سیزده آبان در استان کرمان برگزار شد. سخنران در این راهپیمایی در نقاط مختلف استان ضمن ابراز انزاجار از استکبار جهانی موارد متعددی را بیان کردند که در گزارش زیر مشروح آن را می خوانید.

رودبار جنوب: ایستادگی ایران در مقابل آمریکا، نور امید در دل مستضعفین عالم روشن کرده است

حجه الاسلام والمسلمین زنگی آبادی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در جمع راهپیمایان ۱۳آبان شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: ۱۳آبان نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار است و هر جا که مردم ما روحیه استکبار ستیزی داشتند دشمن عقب نشینی کرده است.

وی در ادامه  با بیان اینکه قدرت استکبار رو به افول است،افزود: آمریکایی ها و دولتمردان امریکایی، از اوّل انقلاب تا به حال، راههایی را طی کردند، برای این که این شعار(مبارزه با استکبار) را از فضای کشور ایران بزدایند. چرا؟ چون تا این شعار وجود دارد، تا ذهن مردم از «مرگ بر امریکا» پُر است، تسلّط دوباره امریکا بر این کشور و منابع آن، ممکن نیست.

حجت الاسلام زنگی آبادی با بیان اینکه حقیقت دین کفر به طاغوت و ایمان به خدا است، افزود: حقیقت دین این است که در برابر استکبار مانند کوه ایستادگی کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۴۱ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی نور امیدی در دل مستضعفین عالم روشن کرده و این امید آن چنان رونق گرفته که دنیا در مقابل اراده مردم ایران زانو زده است.

وی با اشاره به این که استکبار ستیزی جوانان عامل تسخیر لانه جاسوسی بود،خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی پرچم کفر و نفاق را پایین کشیدند و به دنیا فهماندند که انقلاب در کشوری معنا پیدا نمی‌کند مگر با بیرون کردن آمریکا و تفکر آمریکایی از آن کشور.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درلشکر ۴۱ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی نه تنها موجب خدشه دار شدن وجهه جمهوری اسلامی نشد، بلکه چهره واقعی آمریکا را به دنیا شناساند و با صدای رسا به همه گفت که ایالات متحده فقط به دنبال رخنه در انقلاب مردم است تا از این طریق حرکت آنان را به سوی هدف شیطانی خودش سوق دهد.

فاریاب: امروز وظیفه مقابله با معاهده fatf داریم

حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب گفت: روز ۱۳ آبان ماه یوم الله برای مبارزه با استکبار جهانی است و تا زمانی که ظلم و ستم باشد ما به این مبارزه ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در سیزده آبان ماه سه اتفاق مهم در سال های متمادی رخ داده است، تصریح کرد: اولین رخداد مربوط می شود ۱۳ آبانماه سال ۱۳۴۳ و مخالفت حضرت امام (ره) با معاهده کاپیتولاسیون بود که امروز هم ما وظیفه داریم در مقابل معاهده های نظیر fatf و پالرمو بایستیم و آیا اگر حضر ت امام (ره) امروز زنده بودند در مقابل این معاهده ها می ایستادند یا سکوت می کردند؟

وی  ادامه داند: مناسبت بعدی مربوط می شود به شهادت ۵۶ دانش آموز در دانشگاه تهران سال ۱۳۵۷ که این دانش آموزان در مقابل استکبار جهانی قیام کردند و سینه خود را مقابل گلوله ها قرار دادند و امروز ما به برخی مسئولین که دم از مذاکره با آمریکا می زنند می گوئیم که افکار خود را مقایسه کنید با دانش آموزان سال ۱۳۵۷ که درواقع این کجا و آن کجا.

امام جمعه فاریاب در پایان اظهار کرد: سومین مناسبت مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که مرکز فساد ،جاسوسی و کودتا بود که به دست جوانان انقلابی تسخیر شد و وظیفه ما امروز این است که اهدافی را که حضرت امام (ره) و دانش آموزان آن موقع داشتند را برای مردم بیان کنیم.

سیرجان: آنان که شعار ارتباط با آمریکا سر می دهند؛ بر خلاف دستورات قرآنی عمل می کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: به دستور قرآن، اهل ایمان نباید با ظالمین همراهی کنند و اعتماد به آن ها سبب گمراهی و به ظلمت کشیدن می شود.

وی بیان کرد: امروز در رأس ظالمان، آمریکای جنایتکار است  این که عده شعار ارتباط با آمریکا را سر می دهند بدانند بر خلاف دستورات قرآنی عمل می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطر نشان کرد: این دولت در طول ۴۰ سال گذشته چه مشکلی را برایمان حل کرده اند که الان باید با این کشور استعمارگر ارتباط داشته باشیم؟

رفسنجان: ضعف مدیریت را به اختلاف با آمریکا ربط ندهید/ اداره کشور با نیروهای جوان باور ماست

حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان اظهار داشت: ۱۳ آبان آغاز فصل جدید در کشور، ۴۰ سال بدون آمریکا و داشتن سرزمینی بدون  آمریکاست.

وی بیان داشت: ما به دنیا اعلام کردیم بدون سلطه آمریکا با همه خشونت ها و دشمنی هایش می توان کشور را مدیریت کرد و مملکتی مستقل داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز، دانشجو و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: به جهانیان اثبات کرده ایم که جنگ محور نیستیم و همچنین زیر بار زور هم نخواهیم رفت.

رمضانی پور سخنان خود را در سه محور ویژگی های راهبردی ، اقتصادی ملت ایران و فرمایشات نورانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان خلاصه کرد و گفت: امروز جمعیت و نیروی انسانی با نشاط و خلاق داریم و احساس امنیت در همه جایگاهش حتی در مرزهای جغرافیایی کشور وجود دارد.

وی بیان داشت: به کار گیری قدرت سخت و ترکیبی هوشمندانه در کشور، تقویت قدرت بازدارندگی در سطح راهبردی و تاکتیکی و  توانایی به نمایش گذاشتن این قدرت در کشور وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: پویایی و انعطاف پذیری بر اساس محتویات و شرایطی که در کشور وجود دارد و همچنین توان نقش آفرینی در کنترل بحران ها و مراحل گوناگون وجود داشته و دارد.

رمضانی پور با بیان اینکه ایران توان کار دیپلماتیک قوی در سطح کشورهای همسایه ، خاورمیانه و نقاط محتلف جهان را دارد گفت: امروز کشور ما توانایی برهم زدن معادلات دشمن در منطقه را دارد و به ملت های دنیا ثابت و تبیین کرده است که ملتی باتمدن و قوی است.

وی گستردگی فرهنگ ایرانی از حیث زبان و آداب و فعال بودن در مجامع بین المللی و خالی نکردن صحنه های بین المللی از ویژگیهای مهم کشور عنوان داشت و بیان کرد: مسئولان کشوردر صحنه های بین المللی حضور آگاهانه داشته و دارند و مدیریت راهبردی هوشمند و توانمندی در اداره کلان کشور را هم وجود دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه پتانسیل های بسیار ارزشمندی در کشور از همه مهم تر جوانان و نوجوانان در راس آنها رهبر فرزانه وجود دارد گفت: به این باور و ایمان رسیده ایم که کشور تنها به اتکای نیروهای داخلی و جوانان اداره می شود.

امام جمعه رفسنجان ایمان و پایداری مردم در راه انقلاب و خدا، پیوند عاطفی ملت های دنیا به انقلاب شکوهمند ، راه سوم انقلاب، جمهوری اسلامی که نه شرقی و نه غربی است را از ویژگیهای اختصاصی کشور عنوان کرد و گفت: برقراری نظام مردم سالاری دینی، برخورداری از موهبت فرهنگ اسلام ساز ناب محمدی، بهرمندی از وجود دو رهبر صالح در طی ۴۰ سال گذشته امام راحل و امام خامنه ای و برخورداری از مدیریت بی نظیر انقلابی و نسل جوان انقلابی که پیام های انقلابی را درک کرده و پای آن ایستاده است ازدیگر ویژگیهای اختصاصی کشور ماست.

وی تلاش برای برنامه ریزی در راستای  وحدت جهان اسلامی، حمایت بدون چشم داشت از مظلومان جهان در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن، ایستادگی و پرداخت هزینه های لازم در حمایت از مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین در برابر رژیم اسرائیل را از دیگر ویژگیهای مهم ایران عنوان کرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات گوهر بار رهبر انقلاب در جمع هزاران دانش آموز در روز گذشته بیان داشت: کسانی که فکر می کنند مذاکره با آمریکا مشکلات را حل می کند ۱۰۰ درصد اشتباه می کنند، رئیس جمهوری فرانسه تاکید می کند فقط کافی است یک مذاکره کنید همه مشکلات حل می شود و این یک دروغ آشکار بود و مسئولین هوشمند بودند که به این دروغ ها توجهی نکردند.

وی تاکید داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بعضی ها واقعیت های انقلاب را تحریف می کنند و می گویند اختلاف ما با آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی بوده است در حالیکه تسخیر لانه جاسوسی به همت جوانان صورت گرفت و دست خون آشام آمریکا را به واسطه جاسوسی قطع کرد نه اینکه مایه اختلاف باشد، برخی در مدیریت ضعف دارند این ضعفها را به اختلافات با آمریکا ربط ندهند.

رمضانی پور گفت: مردم ما مردمی هستند که بالاترین خصیصه آنها صبر و ایستادگی است و توانسته اند بر جنگ اقتصادی دشمن فائق بیایند.

ریگان: با گذشت ۴۱ سال از انقلاب؛ مردم جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند

حجت الاسلام محمد رضا محمدی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در شهرستان ریگان اظهار داشت: همه روزها روز خدا هستند اما بعضی از روزها یوم الله و ۱۳آبان روزی که انقلاب دومی در تاریخ مقدس جمهوری ایران رقم خورد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بم بیان داشت:۴۱سال از این انقلاب می گذرد اما همچنان مردم عزیز و ولایتمدار انقلاب اسلامی در جای جای این نظام و مملکت در این روز بزرگ جمع میشوند و یادشان نمی رود آمریکا چه جنایت هایی را انجام داده است.

وی ادامه داد:اگر بگوییم کسی که به دشمن اعتماد کند حقش این است مضمحل شود باطل نگفته ایم.۱۳آبان روز استکبار ستیزی است و متعلق به دانش آموزان و دانشجویان این نظام و انقلاب است.

محمدی ابراز داشت:امروز دانش آموزان همه حضور پیدا کردند برای اینکه بگویند اگر ما به جایگاه شما مسولین برسیم در مقابل آمریکایی ها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true